Mikro-mikro-RPG

Mikro-mikro-RPG v1.05
 
Ez egy FU: the Freeform Universal RPG (Classic) mod. FU (c) Nathan Russell.
Mikro-mikro-RPG (c) Tóth Balázs Aladár.
 
 
Negyedik szintű példa karakter
 
Név, faj, identitás
Aardwark. Ember. Férfi.
 
Előtörténet, motivációk
Ifjú írnok, aki herbalizmust és mentalizmust tanul.
Egyszerű családból.
Mentort keres és megélhetést.
 
Jellemzők
1.) Test, Edzett 
2.) Lélek, Erős
3.) Elme, Pallérozott
4.) Töretlen jókedv
 
Képzettségek
1.) Harc
2.) Költészet
3.)
4.)
 
Felszerelés
1.) Kés
2.) Növénytani felszerelés
3.)
4.)
 
(Értelemszerű alapfelszerelése és jellemző ruházata van. A Játékos eldöntheti.
A fentiek a fontos és játéktechnikailag is megjelenő elemek.)
 
Hátrányok
Elbizakodott
 
(Szabadon választható, nem kötelező. Fóbiák, hajlamok, sérülések, nehézségek.)
 
 
Mechanikák
 
Kockadobás eredménye (K)
1 - nem, és
2 - nem
3 - nem, de
4 - igen, de
5 - igen
6 - igen, és
(*)
 
Próba
Példa:
- Meg tudom vágni? (Mindig eldöntendő kérdés.)
- (A játékos dob.)
 
> Te:
> Test, Edzett 1K + Harc Képzettség 1K + Kés 1K = 3K
 
< Versus az ellenfél:
< Test, Edzetlen 0K + Harcban Képzett 1K + Fegyvertelen 0K +
< Védekezik (számít a támadásra) 1K = 2K
 
Tehát:
Mindig 1K alap +
ebben az esetben 3K - 2K = 1K kedvezmény
 
= 2K-val dobj, és vedd a nagyobbat, ez a kocka megadja a választ (*).
 
 
Karakteralkotás
 
5 Kocka elosztva.
Egy sorba egy Kocka.
 
 
Fejlődés, Szintlépés
 
Egy új kocka. Csere is lehet. Lehet Jellemző, vagy Képzettség, vagy Felszerelés.
Hét szintenként, nagyon ritkán egy sor Kétkockássá válhat. (Nagymester.)
 
 
Első szintű példa karakterek (I-III)
 
(I)
Név, faj, identitás
Ab Hor. Ember. Férfi.
 
Előtörténet, motivációk
Lakó (Dweller)
Kisvárosi fajankó. Kíváncsi. Erős. Szíves.
 
Jellemzők
1.) Test, Igen erős
2.)
3.)
4.)
 
Képzettségek
1.) Verekedés
2.) Szerencsejáték
3.)
4.)
 
Felszerelés
1.) Rövidkard
2.) Bőrvért
3.)
4.)
 
Hátrányok
Műveletlen
 
 
(II)
Név, faj, identitás
Od Var. Ember. Férfi.
 
Előtörténet, motivációk
Technomágus (Technomage)
Valamiből valamit.
Érdekli a hajózás, navigátor akar lenni.
 
Jellemzők
1.) Test, Edzett
2.) Elme, Éles eszű
3.)
4.)
 
Képzettségek
1.) Képes olyan működő tárgyakat készíteni, amit senki más nem tud elképzelni
2.) 
3.)
4.)
 
Felszerelés
1.) Tervező szerszámok
2.) Kalapács
3.)
4.)
 
 
(III)
Név, faj, identitás
Shal Dorei. Elf. Férfi.
 
Előtörténet, motivációk
Tudattáró
Ismeri a külső-belső utakat és a világot.
Célja mesterévé válni a módoknak és a szerek készítésének.
Tiszta.
 
Jellemzők
1.) Lélek, Fejlett
2.) Test, Erős
3.)
4.)
 
Képzettségek
1.) Módok, módszerek, rítusok ismerete
2.) Szerek ismerete
3.)
4.)
 
Felszerelés
1.) Jegyzetkönyv
2.)
3.)
4.)
 
Hátrányok
Félénk